חוות דעת על קורס TI

מאת רון

בגיל 22 החלטתי לתפוס את עצמי בידיים וללמוד לשחות. במשך כל הילדות שלי הייתה לי פוביה ממים. הייתי מסוגל להיכנס לבריכה אבל המים העמוקים הלחיצו אותי מאוד, בים עם חברים לא הייתי מגיע לשובר גלים וגם שהייתי שוחה בריכה, אחרי בריכה אחת כל הגוף שלי היה כואב והייתי מתקשה לנשום.
החלטתי להירשם לקורס שחיה בשיטת
TI בכדי להתגבר על הפחד.
במשך 10 מפגשים עם הדרכה מקצועית (עם המדריכה התותחית נועה שדאגה להעביר את כל השיעורים בכיף ועשתה הכל כדי שנקלוט את השיטה) ועוד מספר אימונים שעשיתי במקביל לבד בבריכה. שבועיים אחרי סיום הקרוס, ביצעתי אימון בבריכה והגעתי לשיא והצלחתי לשחות 1 ק"מ רצוף במשך 30 דקות. אני מאוד מרוצה מהקורס, הוא תרם המון לבטחון עצמי שלי במים וגם מחוץ למים.
אני רק רוצה להגיד שהקורס היה טוב מאוד ואני מרגיש שיפור אדיר בשחייה שלי.
אני רוצה גם לשבח את נועה שהייתה מדריכה מדהימה. היא נכנסה איתנו למים והסבירה לנו בסבלנות, ברגישות ובחוכמה איך לשחות בצורה הנכונה. היא שמה לנו מכשיר שמצפצף ועוזר לנו לדעת מתי להחליף יד, היא שחתה תחתנו עם ידיים למעלה ואמרה לנו לנסות להגיע לכפות ידיים שלה תוך כדי שחיה כדי שנבין איך לשחות נכון, היא השתמשה בדימויים כדי שנבין את הטכניקה ("ידיים כמו פסי רכבת" "לנשום כאילו שותים מקשית" וכו') ובמשך כל הזמן עשתה את זה עם חיוך ובצורה מקצועית.

בקיצור, ממליץ בחום!