FAQs

כאן תוכלו למצוא תשובות לשאלות או תקלות נפוצות
שמרו על רפיון וניפגש במים

איך מורידים את האפליקציה

עם סיום רישומך לקבוצות האימון שלנו יישלח אליך מייל מאת: Arbox Team מכתובת הדוא"ל info@arboxapp.com. במייל יופיעו שם המשתמש שלך, סיסמה ולינק להורדת האפליקציה.

לאחר לחיצה על קישור ההורדה תופנה ל app store/google play שם יש להוריד ולהתקין את האפליקציה

בתום ההתקנה תידרשו להזין את שם המשתמש (כתובת הדוא"ל שלך) ואת הסיסמה

לא קיבלתי מייל עם שם משתמש וסיסמה

יש ליצור קשר עם שרות הלקוחות שלנו בטלפון 03-5400710 או לשלוח מייל ל service@ti-swim.co.il ואנו נשלח לכם מייל בחזרה עם שם המשתמש והסיסמה. ייתכן והסיבה לכך היא שמעודכן אצלנו ברשומות כתובת דוא"ל לא עדכנית/שגויה ולכן ודאו עם הנציג את כתובת הדוא"ל אליה תרצו שהסיסמה תישלח.

שכחתי את הסיסמא לאפליקציה מה אני עושה?

סיסמת הכניסה לאפליקציה הינה אישית ואף אחד מלבדכם לא חשוף אליה. לכן במידה ושכחת את הסיסמה עליך לייצר סיסמה חדשה באופן הבא:
במסך הכניסה לאפליקציה יש ללחוץ על: Forgot Password? (מסומן באדום) ולהמשיך לפי השלבים.

במסך הבא יש להזין את כתובת הדוא"ל שלך וללחוץ על Send. מיד תקבלו הודעת דוא"ל עם אופציה לאיפוס הסיסמה.

אני לא מצליח למצוא את האימון שלי

כל יום חמישי בשעה 13:00, נפתחת ההרשמה לאימונים לשבועיים קלנדרים הבאים. ניתן להירשם לאימונים עד תחילת האימון במידה ויש מקום. כלומר לא ניתן להירשם לאימון בטווח רחוק יותר מהמצוין מעלה.

  • לא ניתן להזמין מקום לאימון לאחר תחילתו ולכן לא יופיע כאופציה לרישום
  • כברירת מחדל מציגה האפליקציה את האימונים באזור אליו שויכת. במידה והאימון המבוקש נמצא באזור אחר יש ללחוץ על החץ וכל האפשרויות/אזורים יופיעו

  • אם עדיין לא נמצא האימון המבוקש, יש לוודא כי אתם נמצאים בתאריך הנכון. בתצוגת ברירת המחדל התאריך שמוצג הינו של אותו היום

בכל מקרה, אימונים שכבר החלו סגורים להרשמה (לא ניתן להירשם לאימון שהחל ב 19:00 בשעה 19:10)

נרשמתי לאימון ורוצה לבטל. איך עושים את זה?

יש לגשת ליום בו נרשמתם בלוח השנה וליד האימון קיימת (באדום) אפשרות ביטול

בלחיצה על Cancel תישאל/י האם אתה בטוח שברצונך לבטל. יש ללחוץ על YES

לאחר הלחיצה על YES תיפתח שוב האפשרות להזמנת האימון הספציפי או כל אימון אחר

שימו לב – ניתן לבטל אימונים באופן הבא:

אימוני בוקר (אימונים המתקיימים בין השעות 06:00 – 11:00)– ניתנים לביטול עד השעה 21:00 ביום שלפני.

אימוני ערב (אימונים המתקיימים בין השעות 18:00 – 22:00)– ניתנים לביטול לכל המאוחר 4 שעות לפני תחילת האימון. לדוגמא: הוזמן אימון לשעה 19:00, ניתן לבטלו עד שעה 15:00.

"ביטול מאוחר"– ביטול אימונים שלא בטווח השעות הנ"ל

צבירה של 3 ביטולים מאוחרים במהלך חודש קלנדרי, תגרור חסימה לשלושה ימים, לאחר הביטול האחרון.

* כדי להימנע מטעויות בהזמנת האימונים האפליקציה מבקשת אישור על ההזמנה. לאחר שאישרתם את ההזמנה ניתן לבטלה בהתאם למדיניות הביטולים המוזכרת מעלה

"הברזה משיעור" – לקוח שלא יבטל את הרשמתו ויעדר, כלומר הזמנת אימון ולא הגעת (לא בוצע check in על ידי המדריך), המערכת תחסום אותו מיידית ל-3 ימים (קלנדריים). ובנוסף תבטל את הרישומים הקיימים לימים אלה. לדוגמא, מתאמן שנרשם לאימון ביום חמישי ב 19:00 ולא הגיע ולא ביטל ייחסם עד ליום ראשון ב 19:00.

בכל המקרים המתוארים לעיל, תתקבל נוטיפיקציה אצל הלקוח המסבירה את סיבת החסימה

להכניס צילום מסך של "נחסמת כי הברזת ולא ביטלת ונחסמת כי ביטלת מאוחר 3 פעמים.

נחסמתי ואני לא יכול להזמין אימונים

קיימות שתי סיבות לחסימה :

1. "הברזה משיעור" – לקוח שלא יבטל את הרשמתו ויעדר, כלומר הזמנת אימון ולא הגעת (לא בוצע check in על ידי המדריך), המערכת תחסום אותו ל-3 ימים (קלנדריים) בתחילת החודש (הקלנדרי) העוקב. ובנוסף תבטל את הרישומים הקיימים לימים אלה. לדוגמא, מתאמן שנרשם לאימון ביום חמישי בחודש מרץ, לא הגיע ולא ביטל ייחסם בתחילת אפריל ל-3 ימים.
2. ביטול מאוחר – ניתן לבצע 3 ביטולים מאוחרים לחודש. אם נחסמת כנראה שעברת את מכסת הביטולים המאוחרים החודשית

בשני המקרים נחסמת ל-3 ימים קלנדריים, גם אם שריינת כבר מקום באחד האימונים.

 

האימון מלא. האם ניתן עדיין להירשם?

ניתן להזמין מקום לאימון מלא ולהיכנס לרשימת המתנה (waitlist)

במידה ויתפנה מקום, עד שעתיים לפני תחילת האימון כלומר, מתאמן אחר ביטל את הרשמתו. המערכת מזהה ביטול רישום והמתאמן הראשון מרשימת ההמתנה יכנס אוטומטית לאימון. במקביל ישלח אליו עדכון מהאפליקציה ודוא"ל.

ניתן לבטל רישום זה עד 15 דקות לאחר כניסתך מרשימת ההמתנה לאימון, פעולה זו לא תיחשב כ"ביטול מאוחר". עליך להיכנס לאימון ולבטל. כל ביטול מעבר ל 15 דקות יחשב כביטול לכל דבר.

הסרה מרשימת המתנה- במידה ומתאמן רשום ברשימת המתנה וידוע לו כי אינו יוכל להגיע לאימון, חלה עליו האחריות להסיר את שמו. במידה ואותו לקוח יכנס לאימון עקב ביטול של לקוח אחר והוא עצמו לא ביטל, יחול עליו "ביטול מאוחר". על מנת להסיר עצמך מרשימת ההמתנה יש ללחוץ על cancel waitlist

לא נרשמתי לאימון. אני אוכל להתאמן?

בעקרון לא! זה לא כל כך נעים לראות גן סגור. תחסכו מהמאמן את אי הנעימות של לשלוח מתאמנים הביתה וכבדו את אלו שנרשמו בזמן

יחד עם זאת, במידה ובחרתם להמר ולהגיע ויש מקום פנוי באימון אז עליכם להירשם באפליקציה לפני תחילתו על מנת לאפשר למאמן לסמן כי נכחתם (ניתן להזמין מקום באפליקציה רק לשיעורים שטרם החלו)

במידה והאימון כבר החל ויש מקום רק המדריך יוכל לאשר את כניסתך לאימון. תינתן עדיפות למתאמנים שרשומים ברשימת ההמתנה

במידה ואין מקום באימון, צר לנו אך המתאמן לא יורשה להשתתף