מה זה TI

TI | Total Immersion | Life Begins in the Water

Total Immersion או בקיצור TI הינו בית הספר הגדול בעולם לשחייה המלמד חתירה על פי שיטת לימוד ייחודית שפותחה בארה"ב בשנות ה-80. לבית ספר לשחיה TI פריסה כלל עולמית ומיליוני תלמידים בכל שנה, המשיגים תוצאות מרהיבות במים. TI ישראל הוא המרכז הגדול ביותר במדינה עם 30 סניפים פרוסים ברחבי הארץ, ו-5000 תלמידים מבוגרים, אלפי ילדים ומאות מתאמנים בשנה. שיטת הלימוד מתאימה לכל אחד, בכל גיל ומצב פיזי, ומאפשרת התפתחות אישית לאורך זמן. זהו מקום שמקנה את ההזדמנות לרכוש מיומנויות והרגלים ולשלב את השחייה כחלק בלתי נפרד מאורח חיים בריאים. שיטת הלימוד מחלקת את טכניקת השחייה למרכיבים קטנים, כך שתהליך הלימוד פשוט וקל. לאחר קורס בסיסי, התלמידים מוזמנים להצטרף לקבוצות אימון ותרגול, בכדי להמשיך לשפר את המיומנות בבריכה, ולהתפתח באופן אישי. בנוסף, אנחנו מקיימים פעילויות מיוחדות לאורך השנה, לרבות משחים במים פתוחים, המאפשרים לתלמידים שלנו ליהנות מהזדמנויות מרגשות ומספקות. אירועים אלו הינם מקום מפגש מיוחד בין אנשים לבין המים, וכמובן בינם לבין עצמם. צוות המדריכים שלנו מיומנים בהוראת השיטה, ועוברים הכשרה מיוחדת ורענונים תקופתיים על מנת לשמר את רמת המקצוענות הגבוהה. המדריכים מלמדים באופן פעיל ואף מקפידים להימצא בתוך המים, לצד התלמידים, ובכך מבטיחים את הצלחתם. "החיים מתחילים במים" היא האמונה הבסיסית והעמוקה ביותר שלנו – המנחה אותנו בכל דבר שאנחנו עושים. מי שכבר חווה את העולם של TI יודע שמדובר בתהליך שיש בכוחו לשנות חיים. לתמיד.

אז במה אנחנו מיוחדים? ניתן לסכם כך.


שיטה 
מוכחת ובינלאומית.
שלם שעולה על סך חלקיו.
שליטה במים. שחיה מדויקת ואסתטית.
שייכות כל אחד יכול ושייך.
שמחה הנאה וחווית הצלחה.
שינוי חיים בריאים וטובים יותר.

כמה עובדות עלינו

1. אנחנו מלמדים בשיטה אמריקאית ייחודית ומוכחת. שיטת TI פותחה בשנות ה-80 בארה"ב וכיום כ-70% משיעורי השחייה בעולם מתקיימים בשיטה זו, עם סניפים כמעט בכל מדינה. מאז 2007, למדו אצלנו למעלה מ-15,000 תלמידים, בוגרים וילדים, שכיום יודעים לשחות.

2. טכניקת לימוד השחייה מחולקת לתנועות קטנות, ואחרי מספר שיעורים כל אחד מצליח לשחות TI. זוהי ההתחייבות שלנו.

3.המדריכים שלנו מקנים שליטה יותר טובה בתנועה ובמים, כך שהשחייה מדויקת, אלגנטית ואסתטית. משיגים הרבה יותר בפחות מאמץ. המדריכים שלנו עוברים הכשרה מיוחדת, המעניקה להם מיומנויות מדויקות בהוראת השיטה, וכן מפגשי רענון תקופתיים על מנת לשמר את רמתם המקצועית. במהלך השיעורים המדריכים אף מצויים בתוך המים, לצד התלמידים, ובכך מעניקים להם תשומת לב וליווי אישי על מנת להבטיח את הצלחתם.

4. זה מתאים לכל אחד. אנחנו מלמדים אנשים בכל הגילאים והרקעים, בלי קשר למצב גופני או ידע קודם.

5. זה כיף. יש משהו מהנה בשיטת הלימוד ובאווירה אצלנו. אין כמו חוויה של הצלחה והנאה.

6. מדובר בשינוי. לא משנה מה המטרה, אם היא קטנה או מרחיקת לכת, אנחנו רואים תמיד את השינוי שחל אצל תלמידים שלנו – במים ובחיים. השינוי מגיע והופך לחלק מתגמל וארוך טווח. זה הסיפוק הכי גדול שלנו.