נושא:

שחיית מים פתוחים וחציית הכינרת לרוחב

פורסם ביום שלישי, 20/10/09
מאת גדי כץ מייסד TI ישראל

הסיפור שלי
ב- 3 באוגוסט איש בשם ברוך קומפנו שלח לי מייל שהוא רוצה להשתתף בפרויקט 'שלושה ימים בשלושה ימים'. ברוך כתב שהוא חצה את הכינרת לרוחב ב- 12 ביוני 2009, מטבריה לעין גב, זיגזג לא מעט ואחרי כ- 6 שעות וכ- 12 ק"מ הוא עמד על חוף עין גב. אחרי חילופי מיילים בודדים הבנו שנינו שברוך לא יכול להשתתף במסע מכיוון שקצב השחייה שלו נמוך יותר משל שאר החבורה. במקום זה ברוך הציע להיות הקייאקיסט שלנו (בסופו של דבר הרעיון לא צלח).
כשבועיים לאחר מכן ברוך הגיע לחוף הצוק ושחה עם חלק מהחבורה והקשר עימו הלך והתהדק. לאחר השחייה המשותפת ברוך השתכנע לקחת
קורס בסיסי כדי לשפר את יכולות השחייה שלו. ברוך עדיין לומד ואני מקווה שבקרוב מאוד הוא יראה פרי בעמלו…
לאחר שסיימנו לשחות בכינרת,
היום הראשון במסע, ברוך שלח לי מייל עם לינק לסרטון חציית הכינרת שלו וצירף טקסט כדי שאפרסם בבלוג ובאתר TI. לקח לי זמן אבל מוטב מאוחר… קהילת שחייני המים הפתוחים מגוונת מבחינת מיקום וגיאוגרפי וגיל. האופי והאישיות, מסתבר, הם לעולם 'כוס התה שלי' – כן יירבו!

הסיפור של ברוך קומפנו
מאז ומתמיד אהבתי לטפס על הרים גבוהים או נמוכים יש הרגשה טובה לטפס והרגשה של סיפוק כשמגיעים למעלה. הכינרת תמיד נראתה לי כמו הר ששווה טיפוס. בתקופה האחרונה נוצר חיבור בין הרצון האישי לבין מצבה הירוד, תרתי משמע, והחלטתי ללכת עם החיבור הזה ולהוציא את החזון מהכוח אל הפועל.
אני מקדיש את המבצע האישי לכינרת ולכל מה שהיא מסמלת בעינינו ומעניק את סרט הצליחה לכל אוהבי הסביבה.
תודה ליעל קומפנו שצילמה ערכה והפיקה את הסרט. על הסירה ליוו אותי יעל ביתי ועדינה דור חברה אמיתית. למדתי TI מהאינטרנט ולאחר השחייה הזו ושיחה עם גדי החלטתי לקחת קורס מאחר והבנתי שללמוד שחייה בהתכתבות יכולים רק בלהקת כוורת, ובאמת יש הרבה מה לשנות ואני עובד על זה ומשתפר כל יום.