ערכת הישרדות למדריך TI – התכנית הבסיסית

הסוף לבלאגן – ריכזנו עבורכם/ן את כל הדברים שמדריך/ה TI צריך לדעת ולעשות לפני, בזמן ואחרי כל שיעור. פשוט לחצו על מספר השיעור והרשימה תיפתח. בכל שאלה – פנו למחלקה הרלוונטית על פי המופיע בעמוד "למי פונים ועל מה" בטבלת השליטה. בהצלחה!

השיעורים בתכנית

שיעור 1: ציפה – סופרמן וסקייט

לפני השיעור

  • לוודא בטבלת השליטה את תאריך פתיחת התכנית (האם הוא לא מתנגש עם קבוצה קיימת שטרם סיימה?)
  • לוודא קבלת מייל פתיחת תכנית עם שמות התלמידים ופרטיהם (המייל מגיע יום/יומיים לפני פתיחת התכנית)
  • לוודא שיש מספיק מלאי של משקפות וכובעי שחייה כדי לחלק לתלמידים
  • לפתוח קבוצת וואטסאפ ולשלוח להם הודעת פתיחה לפי הנוסח שקיבלתם (ראו גם למטה, ב"תבניות הודעות לתלמידים")
  • לוודא שאתם שולטים בשיחת הפתיחה (מוזמנים להקשיב לשיחת פתיחה לדוגמה)

בזמן השיעור

  • לוודא מול טבלת השליטה שכולם הגיעו
  • לחלק לכל תלמיד משקפת וכובע ים (לבעלי שיער ארוך בלבד)
  • לצלם את התלמידים (רק בשיעור 1 מצלמים שני סרטונים: גם סופרמן וגם סקייט)

אחרי השיעור

  • לכתוב בקבוצת המוצרים את שמות הלקוחות שאכן מסרתם להם משקפת
  • לשלוח לתלמידים בקבוצה הודעת סיכום מסודרת לפי הנוסח שקיבלתם (הנוסח מופיע למטה בקטגוריית " תבניות הודעות")
  • לשלוח לכל תלמיד בפרטי את הסרטונים שלו
  • להעלות את הסרטונים לתיקייה בדרייב ולנתח אותם (פר"ח)
  • במידה ותלמיד מסוים לא הגיע לשיעור מס' 1 או שיש איתו בעיות מיוחדות (למשל: פחד חריף ממים) – לדווח לשירות במייל
שיעורים 2-4: זיפרים ואוברסוויץ

לפני השיעורים:

  • תלמידים שנעדרים משיעור 1 חייבים להשלים לפני שממשיכים בתכנית. להפנות לשירות (במייל: service@ti-swim.co.il) כל תלמיד שרוצה להשלים או להתריע לשירות על תלמידים שלא משלימים
  • אין צורך לחפש השלמות של שיעורים 3 או 4 – מדובר בשיעורים מאוד חזרתיים, ותלמיד שהחמיץ אותם צריך פשוט לתרגל ולהשלים אותם בשיעור 11
  • להרים דגל לשירות ולמחלקת בקרת איכות על תלמידים בעייתים שנראה שיהיה קשה להביא אותם לשלב הנשימה (השירות יתייק בכרטיס הלקוח ומחלקת בקרת איכות תציע פתרונות מקצועיים)

בזמן השיעורים

  • לבצע תיאום ציפיות מול תלמידים שלא מתרגלים או שיש להם קשיים ניכרים שעלולים להפריע להם מאוד בעת לימוד הנשימה
  • לצלם את התלמידים בווידיאו

אחרי השיעורים

  • לשלוח לתלמידים את הסרטונים בפרטי
  • להעלות את הסרטונים לדרייב ולנתח אותם (פר"ח)
שיעור 5: לימוד הנשימה

לפני השיעור:

  • במידה ותלמיד מודיע לכם שהוא לא מגיע יש להפנותו  לשירות הלקוחות במייל: service@ti-swim.co.il להמשך טיפול.

בזמן השיעור

  • לצלם את התלמידים נושמים, להקפיד שהתלמיד יפנה את פניו למצלמה בסרטון (שינשום למצלמה ולא לצד הנגדי)

אחרי השיעור

  • לשלוח לתלמידים את הסרטונים שלהם בפרטי
  • לשלוח בקבוצת התכנית דגשים על נושא הנשימה, כעזר לתרגול העצמאי שלהם
  • במידה ותלמיד היה קשה במיוחד – להתריע למחלקת השירות ובקרת האיכות
שיעורים 6-10: שילוב הנשימה עם הטכניקה

לפני השיעורים

  • תלמידים שנעדרים – ניתן להשלים את השיעור בשיעור 11 בלבד. אין השלמות נוספות
  • תלמידים מתקשים מאוד שניכר שלא יצליחו לסיים את התכנית – יש להרים עליהם דגל באמצעות מייל למחלקת בקרת איכות ומחלקת השירות ולהסביר מה מצבם והאם הם מתרגלים או לא. המידע הזה ישמש אותנו כדי לעזור להם בסיום התכנית במידה ואכן לא ישחו
  • לשלוח לתלמידים טיפים לתרגול או כל דבר אחר שעשוי לעזור להם בתרגול

בזמן השיעורים

  • לצלם את התלמידים נושמים, להקפיד שהתלמיד יפנה את פניו למצלמה בסרטון (שינשום למצלמה ולא לצד הנגדי)
  • להגיע לשיעורים מוכנים לכניסה למים ולהיכנס בכל עת כדי להדגים ולתקן. אין להגיע לשיעורים בלבוש שאינו מאפשר כניסה למים

אחרי השיעורים:

  • לשלוח לתלמידים את הסרטונים שלהם בפרטי
  • להעלות את הסרטונים של התלמידים לגוגל דרייב ולנתח אותם (פר"ח)
  • לשלוח בקבוצת התכנית דגשים על נושא הנשימה, כעזר לתרגול העצמאי שלהם
  • במידה ותלמיד היה קשה במיוחד – להתריע למחלקת השירות ובקרת האיכות
שיעור 11: שיעור השלמה/סיכום

לפני השיעור

  • למלא טופס מודיעין מדריך על הקבוצה כדי שהמשרד יוכל להתחיל לפנות לתלמידים בעניין רישום לקבוצות אימון (הטופס נשלח אליכם למייל אחרי שיעור 10)
  • כל מי שרוצה להגיע לשיעור הזה מוזמן, אבל חשוב שיידעו שהוא נחשב שיעור השלמה. אנחנו מחויבים לתת לתלמידים שלנו 10 שיעורים בלבד

בזמן השיעור:

  • להסביר על נושא קבוצות האימון ולהמליץ לתלמידים להצטרף
  • לבקש מהתלמידים למלא את טופס שביעות הרצון שנשלח אליהם במייל
  • לבקש מהתלמידים לכתוב חוות דעת על התכנית בפייסבוק ולדרג אותנו
  • להפנות למחלקת השירות תלמידים שמביעים אי-שביעות רצון מהתכנית
  • לבקש לידים מתלמידים – כל אחד מהם שנהנה שייתן לכם מספר טלפון של מכר/ה שעשויים להתעניין בתכנית – שיזין את הפרטים בקישור המיוחד שתשלחו לו

אחרי השיעור:

  • לשלוח לתלמידים טופס שביעות הרצון ובקשה לדירוג בפייסבוק (ראו למטה ב"לינקים חשובים")
  • לשלוח את הקישור האישי שלכם למילוי לידים
  • לשלוח הודעת סיכום נחמדה בקבוצת התכנית
  • לוודא בטבלת השליטה שבשבוע העוקב אכן מתחיל לכם מחזור חדש
  • להרים דגל על תלמידים מתקשים או ש"נעלמו עקבותיהם" לקראת סוף התכנית
  • להעביר את תיקיית הסרטונים של התלמידים מ"קורסים בלימוד" ל"קורסים שהסתיימו" (פר"ח)
  • לדאוג לפתיחת תיקייה חדשה של סרטונים עבור המחזור הבא (פר"ח)

חומרי עזר

הודעות לתלמידים - יום לפני תחילת התכנית

שלום לכולם,

מחר נתחיל את תכנית השחייה של TI ביחד. כמה מילים:

  1. אנחנו ניפגש בשעה 21:00 בדיוק בבריכה הקטנה-תחתונה של מועדון הספורט באוניברסיטת תל אביב (שימו לב: יש שלוש בריכות: חיצונית פתוחה וגדולה, עליונה מקורה וקטנה, ואנחנו ניפגש בתחתונה הקטנה, היא נמצאת באותו המפלס של הבריכה הגדולה, תחצו את הבריכה החיצונית על שפתה וכנסו למבנה הסגור). אנא הקפידו להגיע כמה דקות קודם.
  2. רק מחר נתחיל את השיעור שלנו מחוץ למים, אז תגיעו מוכנים לשחייה, אבל אל תירטבו עדיין, כדי שלא תהיו רטובים בזמן שיחת הפתיחה.
  3. מי שהזמין משקפת – יקבל אותה ממני כשניפגש. מי שיירצה לרכוש משקפת יוכל לעשות את זה מחר ישירות ממני. אביא גם כובעי ים מתנה, לבעלי שיער ארוך ולמי שיירצה.

אני זמין לשאלות בקבוצה או בפרטי. שיהיה לכולנו בהצלחה!
ארז המדריך שלכם 🧜🏼‍♂️

הודעות לתלמידים - אחרי שיעור מס' 1

שלום לכולכם,
מקווה שנהניתם בשיעור הראשון. לנוחותכם, אני רוצה לסכם כמה נקודות חשובות ולתת לכם מידע שימושי.
טיאיי היא שיטה ללימוד חתירה והמטרה שלי היא שכולכם תסיימו את התכנית כשאתם יודעים לשחות בשקט וברוגע, בלי להעלות דופק. כדי שתצליחו בתכנית, אתם נדרשים לעשות שני דברים:

1. להגיע לכל השיעורים: כל שיעור בתכנית הוא קריטי, וקשה יהיה להבטיח הצלחה למי שיפספס שיעורים, בבקשה שמרו על אחריות בנושא והקפידו לא לפספס שיעורים! במידה שאתם לא יכולים להגיע, חובה עליכם לעדכן את שירות הלקוחות שלנו במייל service@ti-swim.co.il, ולא אותי.

2. לתרגל בין שיעור לשיעור: בין פעמיים לשלוש בשבוע. לאט לאט כבר יבוא לכם ללכת לתרגל כי זה יהיה כמו ללכת לשחות 💪🏼 אני כאן כדי לתת לכם את כל הכלים לתרגול, אבל את התרגול עצמו רק אתם יכולים לעשות.

מי מכם שרוצה לתרגל ואין לו סידור עם בריכה: יש לנו במשרד הסדר סופר שווה עם מלא בריכות, במחיר מסובסד ל-3 חודשים. כנסו לקישור הבא ותזינו את הפרטים שלכם ויחזרו אליכם מהמשרד שלנו: http://tiny.cc/ln9luz

זהו, שיהיה המון בהצלחה ולהתראות בשבוע הבא! 🧜‍♀🧜🏼‍♂

מדריך שחייה – קליטה ונהלים

החוברת הזאת תעזור לכם להתאפס קצת על כל מה שצריך לדעת ולעשות לפני שמתחילים להדריך בפועל.

קליטת עובד – מדריך/ה שחייה

– כל מדריך מקבל חליפה קצרה. מי שמעוניין לרכוש חליפה ארוכה, משלם את ההפרש. הרכישה מתבצע ת דרך חנות SEPA. מומלץ לגשת לחנות למדוד.
– לכל מדריך מגיע זוג סנפירים (מידה 42-43) לטובת ההדרכה.
– הכובעים ניתנים חינם ללקוחות TI בתחילת התכנית (כל לקוח מקבל כובע אחד בלבד).

1. מכירת מוצרים:
בעת נתינה של משקפת/כל ציוד אחר ללקוח, יש לכתוב בקבוצת וואטסאפ מכירת מוצרים את שם מלא של הלקוח, בריכה, שעת המפגש.
לדוגמא: קאנטרי זיכרון 21:15
מירה פנחס
קיבלה משקפת שהזמינה מראש/ רכשה משקפת

– במידה ולקוח רכש משקפת יש לשלוח לו את הלינק הבא: https://tinyurl.com/23jchr93
שימו לב, זהו לינק לחיוב על משקפת בלבד.
** עדיין צריך לרשום בקבוצה מכירת מוצרים למי נתתם משקפת כדי שנדע לקשר את החיוב ללקוח.

– במידה ואתם מחליפים ללקוח משקפת פגומה, יש לציין זאת . לדוגמא: מירה פנחס הוחלפה משקפת חדשה בתקולה.
• לידיעה, על משקפת יש 4 חודשי אחריות.

2. הזמנת ציוד:
יש להיכנס לחנות בכתובת: https://tinyurl.com/kmv4nwc4
לבחור את המשקפת הרצויה (לא מתחייבים על דגם, תלוי במלאי) > לבחור את הכמות > הוסף לסל > עגלת קניות:
בקוד קופון לרשום מדריך ולאחר מכן ללחוץ החל קופון > אפשרויות משלוח: משלוח חינם > הזנת פרטים למשלוח >
שליחת הזמנה.

3. שכר:
מילוי פורמט שכר לפי הנחיות הסרטון.
מצורף לינק לסרטון הדרכה: https://youtu.be/ZTQrkR8p67k
את הדוח שכר יש לשלוח לשוהם, כקובץ אקסל בלבד, עד ה- 28 לחודש למייל: shoham@ti-swim.co.il.
דוחות שיתקבלו לאחר ה- 28 לחודש ישולמו רק בחודש העוקב.
– כל שינוי בשכר: תוספת/בונוס/ שינוי תעריף/תשלום על נסיעות – באישור ארז ולימור. יש לכתב גם את שוהם במייל.

• יום חג – מקבלים תשלום רק על יום חג (לא כולל ערב חג) במידה והייתם אמורים לעבוד באותו יום.
• מילואים – לצרף טופס.
• ימי חופש – במידה ואתם מעוניינים לפדות ימי חופשה, יש לכתוב בהערות בדוח שכר.
• ריענון במים- 150 ₪+ נסיעות.
מדריך חדש: 2000 ₪ בונוס לאחר 3 חודשים.

4. תגמול:
https://ti-swim.co.il/coaches/ – לינק לחילול לידים למדריכים

1. משקפת – 9 ₪.
2. חילול מדריכים (תכנית בסיס)- 150 ₪ על כל סגירה.
3. קבוצות אימון – 100 ₪ על כל סגירה.
• בסוף התכנית אתם מקבלים מייל מודיעין למדריך, בו אתם ממליצים על כל תלמיד שסיים תכנית ויכול לשחות בקבוצות האימון. על כל תלמיד כזה מקבלי ם 10 ₪, אך יש תנאי של מעל ל- 80 אחוז הקצאה.

נהלים שחשוב שכולם יידעו

שיבוצים קבועים

  • ניתן להיפרד ממשמרת בטווח מינימלי של מחזור אחד שלם קדימה, ותוך וידוא פגיעה מזערית ככל שאפשר בתלמידים (עזיבה באמצע מחזור וכיו"ב)
  • ניתן לבקש משמרות נוספות בכל עת

החלפת משמרת חד פעמית

  • אם לצרכי חופשה או מילואים – יש לבקש מייד עם היוודע הדבר, במייל לאחראי החלפות + מחלקת השירות, ולהתחיל מיידית בחיפוש החלפות
  • אם מדובר במחלה/בלת"ם – יש לעלות מיידית בקבוצות ההחלפה האזוריות, למלא את פרטי ההחלפה בטופס המיוחד למטרה זו, ולעדכן את אחראי ההחלפות.
  • תשלום בגין החלפה שבוצעה על רקע מחלה יינתן רק אחרי המצאת אישורי מחלה, ולפי התחשיב המפורט בחוק

שירות ובקרת איכות

  • יש להתריע למחלקת השירות על כל בעיה תשתיתית עם תלמיד: אי הגעה לשיעורים; חוסר תרגול בולט; חוסר התקדמות בולט וכיו"ב.
  • על כל בעיה מקצועית תשתיתית עם תלמיד יש לעדכן גם את אחראי בקרת האיכות
  • יש לתת מענה למחלקת השירות במייל, וואטסאפ או טלפון במידה והמחלקה זקוקה לסיוע של המדריך בנושא כלשהו הקשור לקבוצות

טבלת שליטה

  • חובה להסתכל בטבלת השליטה לפני כל משמרת – ככל שמוצאים בה יותר סוגיות מוקדם יותר, כך יותר קל לתת להן מענה
  • יש להתריע על כל בעיה בתכניות שלכם בטבלת השליטה: תאריכים לא מעודכנים; שמות תלמידים לא מעודכנים; סיום/פתיחת תכנית לא מעודכנים; שם מדריך לא תקין וכיו"ב

קבוצות אימון

  • חובה למלא נוכחות עוד באותו היום בממשק מילוי הנוכחות של ארבוקס
עדכון מלאי ציוד אצל מדריכים

כאן אתם יכולים להתעדכן על כל מלאי הציוד שנמצא אצלכם בכל רגע נתון

ציוד אצל מדריכים

לינקים חשובים

לינק להקלדת פרטי כרטיס אשראי לקבוצות אימון:
https://icom.yaad.net/p3/?Amount=1&Coin=1&Masof=4500498340&MoreData=True&UTF8out=True&action=pay&PassP=1234&J5=True 

לינק להשארת לידים/פניות:
https://ti-swim.co.il/coaches/

הודעה לשליחה ללקוחות המכילה לינק להשארת ביקורת בפייסבוק, בגוגל ובטופס שביעות רצון באתר TI:

שלום! נשמח לכמה מילים טובות ודירוג של חמישה כוכבים
בפייסבוק- https://goo.gl/NLrP3x או
בגוגל- https://goo.gl/YkE6Ln

כמו כן, ניתן למלא טופס שביעות רצון-
https://goo.gl/NSDY7H על תכנית השחייה.

לינק לרישום נוכחות:
https://checkin.arboxapp.com/#/schedules

איך משתמשים בטבלת השליטה

סרטון זה יסביר לכם מהי טבלת השליטה, למה היא כל כך חשובה ואיזה מידע יקר ערך אפשר להוציא ממנה

עשרת הדברות למילוי דוח שכר

כאן ריכזנו לכם את הדברים הכי חשובים שאתם צריכים לדעת בנושא דוח השכר

מצורף סרטון מפורט עם כל ההסברים על מילויו https://www.youtube.com/watch?v=ZTQrkR8p67k
הקובץ עם נוסחאות, לכן חשוב למלא אותו לפי הסרטון וההוראות שלי.
התעריפים שלכם כבר מעודכנים בפורמט.
שימו לב, מי שמלמד חוגי ילדים יש גיליון בנפרד, אותו גם צריך למלא.

עשרת הדברות

  1. לשלוח את הדוח כקובץ אקסל ולא כקובץ שיתופי (גוגל דרייב).
  2. לציין החלפות בטבלה המיועדת לכך.
  3. לציין הערות במייל (תוספות לשכר באישור, החזרים, ימי מילואים, מחלה וכו').
  4. חלון – מסמנים חלון רק על לקוחות שלא הגיעו או על שעה בבריכה (מקבלים שכר על מינימום שעתיים).
  5. לחשב תעריף לפי תחבורה ציבורית ולפי דלק בנפרד – יש טבלה לכל דבר בנפרד.
    • במידה ומחשבים לפי ק"מ לא להוסיף את המילה ק"מ, זה עושה שגיאה לנוסחה.
  6. לשלוח לי קובץ מעודכן של אותו חודש בלבד.
  7. לרשום רק את משתתפי התכנית. לא לרשום לקוחות בהשלמה.
  8. במידה והחליפו אתכם, לרשום בתאריכים שהייתם אמורים לעבוד את שם המדריך המחליף – חשוב מאוד!
  9. לא לצבוע תאים.
  10. לשלוח את הדוח עד ה- 28 לחודש. לרשום את המשמרות של כל החודש ולעדכן אם יש שינוי.

אני כאן לכל שאלה 🙂

איך ממלאים דו"ח שכר

כיצד למלא את דו"ח השכר החודשי שלכם

איך מתפעלים את יומן החלפות/השלמות כולל התקנה

בסרטון הזה תבינו איך להתקין ולתפעל את יומן ה google להחלפות והשלמות

חילול לידים, רישום תלמידים לקבוצות האימון ובונוסים למדריכים על מוצרים – איך לעשות?

בסרטון זה איך למלא את טופס חילול הלידים

הדרכה על ערכת ההישרדות למדריך

סרטון זה מסביר מה יש בערכת ההישרדות הזאת וכיצד היא יכולה לעזור לכם