נושא:

בלאק ג'ק, חציית הכינרת לאורך וקבוצה נוספת שנפתחה

פורסם ביום שלישי, 13/4/10
מאת גדי כץ מייסד TI ישראל

קבוצה נוספת
נתחיל מהסוף: פתחנו קבוצה איטית יותר לאתגר
צליחת הכינרת לאורך. הקבוצה תשחה בקצב של 24 דקות לקילומטר ותתחיל את הצליחה באותו זמן ומקום בו תתחיל הקבוצה המהירה יותר. מדובר בחצייה של הכינרת לאורך בשחייה (קצת יותר מ- 21 ק"מ) שתתקיים ב- 21 ליוני 2010.

משוגעים לא חסר
לפני קצת יותר מחודש פרסמתי פרטים ראשונים על צליחת הכינרת לאורך. לאחר הפרסום קיבלתי לא מעט פניות משחיינים שמאוד רוצים לשחות אבל לא יכולים לעמוד בקצב של 18-19 דקות לקילומטר. כולם ביקשו שאפתח עוד קבוצה, איטית יותר. הבטחתי לבדוק.

כאב ראש
שוחחתי עם קפטן לב מעין גב, האיש שיהיה אחראי על ליווי הקבוצה וביקשתי גם הצעת מחיר לסירה מלווה וקייאקיסטים נוספים לקבוצה נוספת. מנחם לא היסס לרגע ומיד הקפיץ את המחיר ודאג לספק הסברים למחיר הגבוה יותר. שבתי לבדוק עם המבקשים לגבי תשלום גבוה במעט. איכשהו כל העניין התמסמס בעיקר בגלל שרוב המתעניינים לא נשמעו רציניים במיוחד. כאבי ראש ומחויבויות לא חסרים לי והנושא עבר לתחתית הרשימה.

לשתול מחשבה
מור שלזינגר היא אישה מיוחדת: אשת ברזל, ממנהלות פורום נשים בספורט, ממארגנות טריאתלון הנשים בישראל, אשת קריירה וספורט ברמ"ח איבריה ונוסף לכל הצרות, תלמידת TI ותיקה.
מור הצטרפה אל חבורת חבורת שחייני המים הפתוחים שהקמנו כבר בתחילת החורף האחרון והקפידה
לשחות איתנו בחוף הצוק. לאט לאט היא נדלקה על שחייה בים בחורף והפכה לחברה קבועה במסדר. באחד הבקרים בים, מור שאלה אותי לגבי הקבוצה האיטית בחציית הכינרת. לא יודע למה אבל בשנייה שמור שאלה אותי, אינסטנקטיבית, אמרתי שאני מאוד רוצה שהיא תצטרף ותהיה הפייסרית (מכתיבת הקצב). מור שתקה. השיחה הסתיימה. ידעתי שייקח זמן למחשבה לחלחל וידעתי שאסור ללחוץ – ההחלטה ללכת על אתגר כזה צריכה לבוא מבפנים.
זרע הפורענות נשתל.
פסט פורוורד 6 שבועות…

קבוצה נובטת
ליאור זך מאור, האיש מאחורי אתר בונק, מאמן קבוצת Zone 3 ואחד מאנשי הברזל הישראלים המהירים ביותר, שלח לי מייל לפני כמה ימים. מסתבר שהוא דיבר עם מור על האתגר ושאל האם יש קבוצה איטית. עניתי שאין ואני אדע אם תהיה רק בעוד שבועיים-שלושה. ליאור הוא גם המאמן של מור והייתה לי הרגשה שהזרע נבט. ביום שישי האחרון ליאור ומור בישרו לי שהם הולכים על זה. ביחד! מאוד מאוד שמחתי. אני יודע ששניהם רציניים וכשהם מחליטים זה קורה. אהמממ – אנשי ברזל… ליאור גם דאג לעדכן בינתיים שגוייסה סירת ליווי, יש עוד מצטרפים והשמחה רבה. איזה יופי!

לכל המתלבטים
אז לכל מי שמתלבט – אל תתלבטו! יש קבוצה, העלות ממש לא גבוהה ואני מבטיח שני דברים:
1. את היום הכי ארוך בשנה.
2. פרויקט GH – גומרים הולכים – באים, שוחים, יוצאים וממשיכים הבייתה 🙂

זווית אחרת
אם אתם בעניין של 360 מעלות, ככה הסיפור נראה מהצד של מור וליאור:
ליאור זך מאור:
משוגעים, תצאו בבקשה מהמים-חציית הכנרת לאורך-חלק א
מור שלזינגר:
המטרה הבאה
והקסם מתחיל לקרות

רישום ועוד
שולחים מייל לכתובת הזו:
gadi@ti-swim.co.il עם זמן ממוצע לקילומטר שחייה, פירוט לגבי רקע בשחייה וניסיון בשחיית מים פתוחים.
כל משתתף יחתום על טופס הרשמה וימציא אישור ביטוח תאונות אישיות בתוקף, אישור בדיקה ארגומטרית ואישור רופא המאשר השתתפות.
המשחה לא מתקיים למטרות רווח. דמי ההשתתפות הם לכיסוי הוצאות בלבד. עלות משוערת כ- 200-300 ש"ח.