נושא:

שחיית מים פתוחים – אימוני ים בימי חמישי

פורסם ביום חמישי, 30/7/09
מאת גדי כץ מייסד TI ישראל

אז ככה: למי שלא היה בארץ בחודש האחרון ולא קרא על זה בכל העיתונים, הנה עדכון מהיר: לפני שלושה שבועות התחלנו באימוני ים קבועים, מעבר לאימון הים המסורתי של יום ראשון.

הרעיון של אימון ים נולד בעקבות בקשה של לא מעט ממתאמננו ללמוד טכניקות לשחייה במים פתוחים, הסתגלות לים, לגלים, לזרמים וכו'. עשינו חושבים. רצינו בעיקר להציע שירות איכותי ואפקטיבי. בדצמבר 2007 השתתפתי יחד עם מדריך TI מודי כהן-סירקין במחנה מים פתוחים שהעביר טרי לוכלין באי אליוטרה בבהאמס. למדתי לא מעט. למרות שאני מרגיש טוב ובטוח מאוד בים, גיליתי שזו תורה בפני עצמה בעיקר לכאלה שלא רגילים לשחות במים פתוחים. הנה 'טעימה' ממחנה מים פתוחים של TI העולמית:

לצפייה באיכות גבוהה הקישו כאן.

לאחר שהשלמנו את הפרויקט עם גידי שפרוט מבלייזר ובעקבות שחיות בוקר עם כמה מדריכים ומתאמנים שלנו, הבנתי שלא מעט אנשים לא מבינים כיצד הים 'מתנהג' ושחייה במים פתוחים מחייבת לימוד ותרגול של סט אחר של מיומנויות שלא ניתן ללמוד אותן בבריכה. ניווט, שחייה בקו ישר, שחייה בים גבוה ועוד.

קצת פרטים על האימון
רמה בסיסית (מיועד לכל מי שסיים את הקורס הבסיסי של TI ורוצה לצבור ניסיון במים פתוחים). האימון לא מיועד רק לשחיינים ותיקים ומרחקי השחייה שנשחים באימון כזה הם יחסית קצרים ובעיקר לא ממושכים.

מה לומדים
טכניקה, שחייה בקו ישר, שחייה בקבוצה, תרגול דראפטינג, ניווט, הכרת המתאר, אסטרטגיות תחרות ועוד.

איך מצטרפים
מדברים עם אבי: 0522414270 או במייל: avi@ti-swim.co.il

מתכונת
קבוצות קטנות ויחס של 1:12 עד 1:15 – מדריך לכל 12 עד 15 מתאמנים.

עלות

חודש ראשון במחירים אטרקטיביים במיוחד. לפרטים – נא לפנות למשרדים: 03-5400710, 03-5400732

תדירות
אחת לשבוע, אותה שעה, אותו מקום. האימון אורך שעה.

בקיצור: מומלץ בחום!