נושא: הכל, כללי

חדשות TI – אוגוסט 2010

פורסם ביום ראשון, 8/8/10
מאת גדי כץ מייסד TI ישראל
שלומות לכולם!
1. שחיית מים פתוחים.
1.1 משחה אכזיב. בסופשבוע של ה- 3-4 בספטמבר ייערך משחה אכזיב שיזמה רשות הטבע והגנים בשיתוף עם TI. האירוע מיועד לכל המשפחה, כולל אפשרות לינה בגן הלאומי, קבלת שבת על החוף לאור השקיעה, וסיור מודרך לחוות קינון הצבים ושחרור צבונים לים. כאן תוכלו למצוא עוד פרטים: משחה אכזיב – פרטים ראשונים משחה אכזיב – סרטון ראשון אישור השתתפות בפייסבוק
1.2 אימוני ים. יצא לכם לשחות בשקיעה? לעשות אימון בים לפני ארוחת ערב? מקווים שעכשיו ייצא לכם יותר: לאלו שבוחרים לצאת מהקופסא הכחולה, האימונים מתקיימים שלוש פעמים בשבוע בימים שונים בפיקוחו של מדריך TI אבי לוגסי ומדריכים נוספים. האימונים ומיועדים לכל הרמות. עד לחורף הקר, שבוע האימונים בים ייראה כך:- אימון שקיעה: יום ראשון 17:45-18:45
– אימון בוקר: יום שלישי 07:45- 06:45
– אימון בוקר: יום רביעי 07:45- 06:45
וכן, אלו מכם התוהים – המדוזות עזבו אותנו סוף-סוף… לפרטים נוספים פנו למשרדי TI בטלפון 03-5400710 או במייל info@ti-swim.co.il.
1.3. טוטאל בלאק ג'ק – חציית הכינרת לאורך. את רוב מה שהיה לכתוב כתבנו בעצמנו, עמי גינזבורג העיתונאי והשחיין כתב את זה טוב יותר:
כתבה ב- TheMarker Week (עברית): 31 שחיינים אמיצים צלחו את הכנרת ב-9 שעות; היה רטוב
כתבה ב- TheMarker Week (תרגום לאנגלית): Grand open-water triumph
תמר קופרמן מסכמת: צליחת הכינרת לאורך – מתוק האור בעיניים‚ או איך נשרטתי קשות
אייל שכנר מסכם: צליחת הכנרת – בלי מדוזות וכמעט בלי גלים
סיכום טוטאל בלאק ג'ק פרק 6: המסלול סיכום טוטאל בלאק ג'ק פרק 7: קליפ תמונות2. התחלות חדשות – TI ישראל מתפתחת ומתמקצעת.
2.1 אבי לוגסי. שמחים לבשר שמדריך TI אבי לוגסי מונה למדריך TI בכיר. במסגרת התפקיד אבי יהיה אחראי על כל המדריכים , על קבוצות המאסטרס, מערך ההדרכה ותכניות האימונים בחברה. אבי, המון הצלחה מכולנו!
2.2 דניאל קציר. דניאל קציר, חלוץ השחייה הישראלית במים פתוחים, נמנה בין 10 השחיינים הטובים בעולם בשחייה למרחקים ארוכים, הצטרף לשורותנו כמדריך TI ופותח את סניף TI הראשון ברשת ספייס היוקרתית במתקן החדש שלהם בנשר-כרמל שבחיפה. אחד מעשרת שחייני המים הפתוחים הטובים בעולם מדריך TI האלוף מגיע לספייס.
3. אימונים, שינויים ומוצרים חדשים.
3.1 שיעור עם גדי כץ. אחת לחודש נציע שיעור עם גדי כץ ומדריכים נוספים שכולו טכניקה עבור רמות שונות של שחיינים. השיעור מוגבל ל- 20 תלמידים. יש להירשם מראש בטלפון 03-5400710 או במייל. השיעורים יתקיימו בימי שני ב- 09:00 בבוקר בקאנטרי רמה"ש והעלות לשיעור היא 70 ש"ח. השיעור הראשון ייערך ב- 6 בספטמבר.
3.2 שינויים במבנה אימוני המאסטרס. החל מחודש אוגוסט מבנה האימונים החודשי של קבוצות המאסטרס ישתנה לסירוגין:- שבוע בו כל האימונים הם אימונים עם דגש על הכושר הגופני (אימוני מהירות, אינטרבאלים וכד').
– שבוע בו כל האימונים ייערכו עם דגש על הטכניקה (בכל הרמות).
אבי לוגסי קיבל את ההחלטה וערך מספר ניסיונות שהתקבלו במשובים חיוביים מאוד. יודעי ח"ן מספרים שבאימוני הטכניקה ניתן לראות את אבי נכנס למים…
4. מבצעים מיוחדים ללקוחות TI.

4.1 חבר מביא חבר. יש לכם חברים שאתם רוצים לעזור להם ללמוד לשחות? הם זכאים ל- 10% הנחה מאיתנו ואתם? אתם צדיקים ולכן אתם מקבלים DVD "תלמד להיות דג" במתנה! רוצים לדעת איך זה עובד? הכל כתוב כאן.
4.2 מבצע DVDs של TI. קנו את שני ה- DVDs של TI (החדש והישן) ותקבלו 25% הנחה, עבור שניהם תשלמו 175 ש"ח (במקום 235 ש"ח).
4.3 חולצת אנטי סאן. הטבה מיוחדת לשחייני TI בוורטהיימר טריאתלון והחודש – חולצות אנטי סאן עם שרוול ארוך – גברים ונשים מחיר רגיל: 209.90 ₪ מחיר חברי TI (אחרי הנחה של 25%): 157 ₪ ניתן לרכוש את המוצר בחנות: Wertheimer Triathlon, בית מרכזים, הרצליה פיתוח רח′ משכית פינת אבא אבן.
4.4 מבצע קורסי ילדים. כמו בכל קיץ, TI גאה ללמד את הילדים שלכם לשחות, החל מהקורס הראשוני והבסיסי ועד לשיעורי שחייה לילדים ברמות שונות. לכל הפרטים הקישו כאן. לעמיתי "חבר" תינתן 10% הנחה. הנרשמים עד ה- 30.07.10 יקבלו כובע סיליקון איכותי לשחייה וחולצה!
4.5 קורס ייעודי לטריאתלטים ב- TI. קורס מזורז בן 6 מפגשים. הקורס מתאים לטריאתלטים פעילים השוחים 750 מ' חתירה רצוף. מטרת הקורס: ייעול טכניקת השחייה, הפחתת מס' התנועות לבריכה ושיפור ההישגים בשחייה בפרט ובטריאתלון בכלל. פרטים נוספים ניתן לקרוא כאן.

5. סרטוני וידאו. מצורפים מספר לינקים לקטעי וידאו בנושאים שונים לתרגול עצמי והעשרה (כרגיל, תודות לאיל שפרסם הלינקים בפורום TI):
5.1 ה- Catch. תרגיל נחמד שעוזר לשפר את תפיסת המים בתחילת כל גריפה: Freestyle – Ball Catch
5.2 משחקי צל. בקיץ, לא מעט שחיינים שוחים בבריכה חיצונית. התרגיל-הרעיון הזה מתאימים מאוד לאלו מכם השוחים בבריכה חיצונית ולא מפחדים מהצל של עצמם: All- Strokes – Shadow Play

6. שיעורי הדגמה קרובים.
קאנטרי רמת השרון. שיעור הדגמה הקרוב ייערך ביום ראשון ה- 22.08.10 בשעה 19:00.
הולמס פלייס בגרנד קניון חיפה. שיעור ההדגמה הקרוב ייערך ביום רביעי ה- 25.08.10 בשעה 20:00.
בבריכת היישוב נופית. שיעור ההדגמה הקרוב ייערך ביום שישי ה – 27.08.10 בשעה 12:00.
בבריכת הספורטן בפ"ת. שיעור ההדגמה הקרוב ייערך ביום שני ה – 11.08.10 בשעה 20:00.
ספייס נשר כרמל. שיעור ההדגמה הקרוב ייערך ביום שני ה – 16.08.10 בשעה 19:30.

7. עמודנו ב- Facebook. מי מכם שעדיין לא הצטרף, נשמח מאוד אם תעשו כן:
לקבוצת TI ב- Facebook. לאורך זמן אנו מאמינים כי זו הדרך הטובה ביותר לשמור על קשר עם חברי הקהילה. נשמח אם תזמינו גם חברים-מכרים שלכם להצטרף לקבוצה.

כמו תמיד, מעודדים אתכם לשאול עוד ועוד שאלות במייל או בטלפון למשרדים: 03-5400710.

חופשה נעימה לכולם!!!
צוות TI

בתמונה, שחיינית TI חגית מי דן, הייתה השחיינית הישראלית הראשונה ששחתה בבריכה, שנקראת סקאי פארק בסינגפור. הרי לכם בריכה ללא-שוליים הניצבת בין בנייני המלון- כדי שתוכלו לשחות עד הקצה, לא מעט מטרים מעל רחובות העיר הסואנת.