נושא:

שבוע בחייו של נסיך

פורסם ביום שישי, 13/2/09
מאת גדי כץ מייסד TI ישראל
הכסא של הנסיך מתנדנד
רק לפני שבוע כתבתי על הנסיך. גם פורטל הספורט שוונג אהבו ופרסמו את הפוסט. שבוע זה לא הרבה זמן בכדורגל. מסתבר שזה גם הרבה זמן בשחייה. לפחות אצלנו. לראות את שינג'י טקיאשי שוחה ב- 9 תנועות בקצב מהיר (יחסית למספר התנועות) זו חוויה. אבל הוא יפני. צפייה בנסיך הישראלי לבית מור מנסה לשחזר את הביצוע של שינג'י (עדיין ללא הצלחה) 'הדליק' חלקים מקהילת TI הישראלית ובימים האחרונים כווווווולם מנסים את כוחם. כסאו של הנסיך מתנדנד. הוא חש את החום בגבו 🙂 בחירות, ביבי, לבני וליברמן, אין ספק שהשבוע הזה בסימן 10 תנועות… והנסיך? קול כתמיד, מסביר פנים ולא מודאג מכסאו המתנדנד. כאילו מכין הפתעה נוספת???

יום שבת
זה התחיל ביום שבת. דני קורא את הפוסט ושולח מייל. 'מוביל המרפקים' הולך לנסות את כוחו ביום ראשון ו
מדריכת TI אור טיברג תתעד את ניסיון הצליחה. לא כ"כ ברור מה היה שם אבל אור דיווחה על 10.5 תנועות בקצב של 1.72 ב- TT. קיים רק תיעוד לביצוע של 11 תנועות.

יום ראשון
אני שולח מייל מתגרה לשינג'י ולוכלין עם לינק לסרטון של יורם. שניהם מגיבים מיד: שינג'י מחמיא ומעוניין לראות את יורם שוחה בקצב מהיר יותר וב- 12-13 תנועות לבריכה. טרי מודיע שבקרוב מאוד הוא הולך לצלם תרגולים שלו ולהעלות הסרטונים לרשת. הנענו תהליך. אפשר לחשוב…

יום שני
בשיעור של יון, יורם, מקסים ותמי אנחנו עובדים בעיקר על אורך תנועה ויורם שוחה ב- 10 תנועות בכל פעם שהוא חפץ בכך. אני מנסה את כוחי שוב לפני אימון המדריכים ומצליח רק 11. הנסיך הזה מתחיל לעצבן 🙂 באימון המדריכים מדריך TI אבי לוגסי מדווח על 10 תנועות, יורם מתבונן בו מחוץ למים ויש 'דין ודברים' ביניהם. נראה שהפוש של אבי ארוך מידי. אני ממשיך לשחות.

יום שלישי
אור מצלמת, עורכת ומעלה את הסרטון הזה לאתר:

לצפייה באיכות גבוהה הקישו כאן.

יום רביעי
אני שולח את הסרטון ללוכלין ושינג'י שמתפעלים מאיכות הטכניקה של המאמנים הישראלים. הסברתי בכמה מיילים עוקבים שיון, יורם ודני לא מדריכים. לא עוזר. שינג'י כותב שבעקבות הסרטון הוא הולך להנהיג אימון קבוצתי של מאמני TI יפן וטרי מתלונן על איכות המאמנים בארה"ב וחוסר היכולת להנהיג אימונים משותפים. במחנה TI של מים פתוחים שהוא ערך בשבוע שעבר בבהמאס, הייתה מדריכת TI ששחתה הכי גרוע בקבוצה. פדיחות או בלשונו העדינה של לוכלין – מבוכה. טרי מתעניין אם לאור יש עבר תחרותי (Competitive Background). אני עונה שלא Competitive ולא נעליים – אור למדה שחייה ב- TI (אצל אבי לוגסי) ולאט לאט צברה ניסיון, מומחיות ולא מעט Grace ולימים הפכה למדריכה בעצמה.

יום חמישי
נגמר השבוע. אני מגיע הבייתה ב- 9 בלילה ובודק מיילים. אור שולחת לי מייל שגידי הצליח לשחות ב- 10 תנועות עם לינק לסרטון שעדיין לא נערך והועלה לאתר. אני בוהה במסך ולא מאמין. אכן 10 תנועות (אמנם עם פוש ארוך) אבל 10! תנועות! זה כבר לא עסק. נשארתי הרחק מאחור… גידי שלח מייל וחתם "גידי 10 תנועות שפרוט". אני מסמס למני%$ שלל 'ברכות' ומודיע לו רשמית שגם הוא הצליח לעצבן אותי.

ניצוץ אחד מדליק מדורת הצלחה
האמת היא שלא צפיתי שכך יתגלגלו הדברים אבל מסתבר שיורם הצית מדורה. לוכלין כותב לי שבעקבות הסרטונים של החבורה ואימוני המדריכים המצולמים צץ בראשו רעיון: להעלות webcast חינמי באתר TI שמכיל שיחה של לוכלין עם מדריכי TI בישראל הכוללת הסברים על מהות האימון וכמובן צילומים של האימון ב- live. כדור השלג שגלגלנו בתמימות הולך וצובר תאוצה. נחמד.
וכאילו לא די לכם מציטוטים, אני מרגיש חובה לצטט את גתה ועל גלגול כדורי שלג וניצוצות 🙂

"… A whole stream of events issues from the decision, raising in one's favor all manner of unforeseen incidents and meetings and material assistance, which no man could have dreamed would have come his way. Whatever you can do, or dream you can do, begin it. Boldness has genius, power, and magic in it. Begin it now.”
Johann Wolfgang von Goethe

"שרשרת של אירועים הנובעים מההחלטה, עולים לטובת המחליט, מקרים לא נצפים ועזרה מהותית, אשר אף אדם לא היה חולם שיקרו בדרכו קורים. כל מה שאתם יכולים לעשות או לחלום, החלו בו. בהעזה יש גאונות, כוח וקסם. התחילו מיד"
יוהן וולפגנג גתה

אסוציאציות
ביום חמישי בלילה, מותש משבוע קשה, ממש לפני שעצמתי את העיניים (מול הטלוויזיה כדרכו של בורגני מצוי), שיר ישן התחיל להתנגן לי בראש. שלמה ארצי כתב על ניצוץ אחד שמדליק מדורת הצלחה. הצלחה לא כל כך קשורה לנושא ואני לא בדיוק איש של שלמה ארצי אבל מדורה יש לנו… מתנצל על העתיקות אבל הנה הקליפ למי שאוהב.